TIL Bedrift pil pil-hvit

Jeg har flyttet etter jeg koblet til pulsmåleren. Hva gjør jeg?

Dersom du har flyttet eller byttet strømmåler, kan du enkelt bruke pulsmåleren din på den nye:

  1. Meld flyttingen: Når du flytter fra en adresse, må du melde flyttingen slik at du ikke lenger står ansvarlig for den gamle måleren. Hvis du har byttet strømmåler, vil den automatisk avsluttes når montøren melder det inn. Husk å koble fra pulsmåleren på den gamle strømmåleren.

  2. Bestill StrømSmart+ på ny måler: Du må bestille StrømSmart+ på den nye måleren din eller på din nye adresse hvis du har flyttet. Dette kan du gjøre samtidig når du bestiller strømavtale, eller gjøre i etterkant inne på Min Side.

  3. Koble til pulsmåleren: Etter at du har bestilt StrømSmart+ på den nye strømmåleren din, kobler du pulsmåleren i måleren.

  4. Sjekk appen: Pulsmåleren vil dukke opp som normalt i appen etter at den er koblet til den nye strømmåleren.

 

Opplever du problemer?

Dersom du har problemer med oppkobling eller synlighet i appen, er det bare å ta kontakt med kundeservice for assistanse

Var dette svaret nyttig?

Ja Nei