Lukk
PRIVAT
BEDRIFT
Hjem
Min side
Kundeservice
Strømpriser
Bestill strøm
Velg strømavtale
Prisliste
Kundefordeler
TOBB spesialtilbud
Om oss
Avtalevilkår
Hjem
Min Bedrift
Kundeservice
Dette tilbyr vi
Energirådgivning
Fornybar energi
TOBB spesialtilbud
TIL Bedrift
Hjem
Strøm
Strømforbruk
Strømforbruk i sanntid
Spørsmål og svar Puls
Hva gjør jeg hvis jeg ikke får Puls-måleren til å virke?
Hva leter du etter?
Søk
Hva gjør jeg hvis jeg ikke får Puls-måleren til å virke?
Har du åpnet HAN-porten? Hvis ikke må du kontakte nettselskapet ditt for å gjøre det.
Sjekk at sanntidsmåleren er plassert slik at antennen peker mot skapdøren i sikringsskapet som vist på bildet.
Dersom det ikke fungerer, kan du prøve å plassere sanntidsmåleren på utsiden av sikringsskapet.
Hvis den fortsatt ikke fungerer, kan du ringe 230 06161, så hjelper vi deg.
Var dette svaret nyttig?
Ja
Nei
Takk for tilbakemeldingen